Ich liebe dich = Kocham cie
Ich liebe dich = Kocham cie
Hallo = Czesc.
Guten Tag = Dzien dobre
Wie gehts? Jak sie masz?
Gut, danke = Dobrze, dziekuje
Und dir? A ty?
Tschüß = Czesc
Auf Wiedersehen = Do widzenia
Ich heiße ... = Nazywam sie ...
Wie heißt du? = Jak sie naziwasz?
Katska
So. 19 Okt 2008 - 13:51
Link