Hallo bei mir steht jetzt…
Hallo bei mir steht jetzt bei der online Abfrage: "İzin Almak Suretiyle Türk Vatandaşlığından Çıkma başvurunuz üzerine, tarafınıza Türk vatandaşlığından çıkma izni verilmiş olup gerekli tebligatın yapılabilmesi için Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartınız ve varsa Türkiye Cumhuriyeti Pasaportunuz ile birlikte başvuru makamına müracaat etmeniz gerekmektedir. İçişleri Bakanlığınca verilen Türk vatandaşlığından çıkma izni kararı, 2 (iki) yıl geçerli olup bu süre içerisinde belgelerinizi başvuru makamından teslim almamanız, kimlik bilgilerinizde değişiklik olması ya da Kanunda aranan şartlardan birini kaybettiğinizin müracaat makamlarınca tespiti halinde geçersizdir."
Bedeutet das, dass ich meine Urkunde beim Konsulat abholen kann?
Do., 10. Dezember 2020 - 10:15
Link